Alla inlägg den 23 november 2006

Av Jenny - 23 november 2006 08:00

Attans!! Jag skulle inte ställt mig på vågen idag! Men nu gjorde jag det och jag blev mycket sne. Jag måste gå ned 1 kg till på måndag, men vågen har ju inte rört sig nått. Okej, jag vet det kan vara vatten och annat skräp, men ändå. Jag vill ju inte behöva svälta mig själv för att den ska gå ned. Nej nu fan ska jag slå vågen i miljoner bitar.Ha Ha! Nä, så roligt ska vi inte ha det! Jag fortsätter att göra det jag har gjort, men kanske får jag slå mig själv i arslet och träna mer. Gissa om P kommer bli överraskad när han kommer hem och får se mig göra pilates efter dvd, det har jag inte gjort på typ en månad. Men jag ska väga 64 kg på måndag. Annars flippar jag ;PGött Gött, nu bär det av till gynekologen och sen skolan. Ha det!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur kommer du fira jul?
 Stort julfirande hemma med hela släkten
 Mindre julfirande hemma med bara närmsta familjen
 Stort julfirande borta hos släkt
 Mindre julfirande borta hos närmsta familjen
 Utomlands
 Med vänner
 Firar inte jul

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards