Alla inlägg den 27 november 2006

Av Jenny - 27 november 2006 07:57

Måndag idag och det betyder vägdag!Det blev ett halv kilo mindre. Jag får vara nöjd för jag misskötte mig rätt ordentligt i helgen. Det blir till att skärpa sig och göra bättre ifrån sig denna veckan istället. Helgen var rolig. Var riktigt berusad i lördags och det blev mycket dans. Riktigt härligt. Jag åt bra hela lördagen men sedan kom söndagen och eftersom både jag och P var så bakfulla så orkade vi inte laga mat. Det blev hamburgare och sedan chips. Och jag som inte ätit chips på länge. Jaja, denna veckan skabli bättre!!!Jag börjar bli nervös för coloskopin nu också. Hoppas att jag får smärtlindrande eller lugnande, för jag kommer få panik...Ska hoppa in i duschen nu och hoppas min mage lugnar sig så jag kan åka till praktiken.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur kommer du fira jul?
 Stort julfirande hemma med hela släkten
 Mindre julfirande hemma med bara närmsta familjen
 Stort julfirande borta hos släkt
 Mindre julfirande borta hos närmsta familjen
 Utomlands
 Med vänner
 Firar inte jul

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards